Innovativt intranet er fremtiden

Opfindelsen af intranettet har helt sikkert givet mange muligheder for videndeling og kommunikation på arbejdspladserne, og i dag kan vi nærmest ikke forestille os at være på en arbejdsplads, hvor man ikke har et intranet. Det er stedet, hvor man finder mange nyttige oplysninger, og hvor man kan dele alt fra mødereferater til arbejdsdokumenter. For virksomheder i dag er det derfor ikke et spørgsmål om, hvorvidt de skal have intranet eller ej. For det vil de alle sammen gerne – det er et must. Men spørgsmålet er, hvordan man finder frem til den bedste intranetløsning.

En innovativ intranetløsning

Her er omniaintranet.dk et rigtig godt bud på en innovativ løsning, som er nem at implementere. Hele organisationen kan få stor glæde af at anvende Omnia intranet, som giver fleksible muligheder for at kommunikere på forskellige niveauer og efter behov. Videndeling er nemt, og det letter hverdagen for medarbejdere som fx arbejder i teams. Omnia er et brugervenligt system, der kan anvendes med Office 365, som mange medarbejdere allerede har godt kendskab til. Omnia kan anvendes både på den traditionelle kontorarbejdsplads og fra hjemmekontorpladsen. Nu hvor et stigende antal medarbejdere er begyndt at arbejde hjemmefra (pga. corona-epidemien), så taler mange virksomheder og medarbejdere om, hvorvidt det skal være en løsning i fremtiden, at man arbejder mere hjemmefra – eller måske nogle dage om ugen. Der er ingen tvivl om, at vi vil se nogle mere fleksible måder at indrette arbejdsugen på i fremtiden, og når vi skal arbejde på nye måder, så er det godt at have et intranet, hvor vi kan kommunikere og dele information og viden med hinanden, så vi hele tiden er i god kontakt, og informationsstrømmen flyder let.

Større effektivitet og produktivitet

Med Omnia intranet kan man øge effektiviteten og produktiviteten på arbejdspladsen, hvilket vil kunne ses på virksomhedernes bundlinjer. For medarbejdere der sidder hjemme og arbejder er det en særlig fordel, at de nemt kan få kontakt med deres kolleger via intranet, sende dokumenter eller information i forbindelse med arbejdsopgaver og på den måde opleve, at de er en del af en stærk arbejdskultur og et sammenhold, selvom de ikke møder ind på kontoret hver dag og sidder fysisk i samme rum som deres kolleger. Omnia anvender den nyeste teknologi, og er en fleksibel løsning, som rigtig mange virksomheder og medarbejdere kan få meget positivt ud af.